“Kwaliteit is het beste business plan”
Els is ooit gestart bij een Amerikaanse grote Telco met de verkoop van CallingCards. Deze kon men toen gebruiken voor het internationaal naar huis bellen vanuit bijvoorbeeld een hotel. In 1996 maakte Els de overstap naar een nieuw tijdperk en wel die van het Internet World Online. Hier is ze haar commerciële carrière gestart en was ze in 2001 verantwoordelijk voor de sales in 15 landen. Een salesvrouw in hart en nieren kun je haar inmiddels dus wel noemen. Na deze leerzame tijd, kwam Els terecht bij organisaties als Altran, CGK en Centric.
In die periode leerde ze veel over Netwerk/Cloud infrastructuren, Software, Web en App Development, Cyber Security en Business Intelligence en daarbij het verschaffen van tijdelijk IT capaciteit bij relaties. Een win/win sales situatie is mooi, maar Els gaat liever voor een win/win/win/win sales situatie, omdat ze graag alle partijen tevreden stelt.
Begin dit jaar stapte Els in de wondere wereld van SAP. Omdat ze leer -en nieuwsgierig is en verkopen meestal begint bij nee, maar voornamelijk bestaat uit het luisteren naar de vraag, zal ze ook hierin haar draai vinden. Het opbouwen van duurzame relaties, daar gaat ze voor. Een tevreden klant is waardevoller dan een snelle deal.
Profiel:
- Klantgerichtheid
- Doorzettingsvermogen
- Veerkracht
- Enthousiasme
- Resultaatgericht
- Betrouwbaar en loyaal