SAP Customer Management

Creëer een nog betere klantbeleving met SAP CRM, dankzij optimale klantinteractie door krachtige combinatie van 360 klantview en realtime informatie.

Alle krachten in één platform

Met SAP Customer Management (SAP CRM) krijgen organisaties een krachtige tool in handen voor een betere service richting de klant.

SAP CRM is een aanvulling op de bestaande functies binnen de S/4 HANA-omgeving. Een deel van de vertrouwde Sales en Service functionaliteiten van CRM On Premise zijn hiermee beschikbaar gekomen op het S/4 HANA-platform. Hiermee worden de voordelen die S/4 HANA ons biedt, zoals de snelheid en realtime informatievoorziening, gecombineerd met intelligente software voor klantinteractie en het managen van processen op het gebied van service.

Lagere kosten en een stabieler proces

SAP S/4HANA for Customer Management biedt bovendien integratievoordelen, doordat de tool volledig is geïntrigeerd in één systeem. Middelware, die traditionele CRM-systemen koppelt aan de ERP, is niet langer nodig. De slimme oplossing brengt Total Cost of Ownership omlaag en maakt het serviceproces stabieler met minder afhankelijkheden.

iQibt heeft de expertise in huis om u en uw organisatie te ondersteunen en te begeleiden bij de implementatie van SAP S/4HANA for Customer Management. Benieuwd wat S/4 Hana for Customer Management voor uw bedrijf kan betekenen? Neem contact op met Rob van de Burgt. Wij bekijken geheel vrijblijvend samen met u wat de mogelijkheden zijn voor uw organisatie.

Voordelen van SAP CRM:

Met SAP Customer Management heeft u:

  • Real time informatie
  • Stabielere processen
  • Krachtige tools van sales en service in één platform
  • Beter beheer
  • Betere en snellere klantinteractie
  • Lagere total costs of ownership
  • Volledige integratie, zonder middelware

Dankzij deze standaardisatie werkt uw systeem efficiënter, transparanter en blijft het toekomstbestendig.

Succesverhalen
uit de praktijk