Klinkt goed! Wat ga ik dan precies doen?

Jouw werkdag is nooit hetzelfde en precies dát maakt het leuk. Jij houdt het overzicht, regelt alles tot in de puntjes én weet wat er speelt. In deze rol ligt de nadruk op ongeveer 60% HR en 40% Office werkzaamheden, waarbij je dagelijks flexibel schakelt tussen beide domeinen.

Dit ga je onder andere doen:

  • Je beheert agenda’s en mailboxen met overzicht en finesse.
  • Je stelt arbeidsovereenkomsten op en je zorgt voor een correcte en volledige administratie van personeelsdossiers.
  • Je regelt alles rond het wagenpark – van leasemaatschappij tot tankpas.
  • Je verwerkt salarismutaties, uren en beantwoordt vragen over loon, pensioen, verlof.
  • Je ondersteunt bij verzuimdossiers en houdt contact met het UWV.
  • Je bestelt IT-middelen, verwerkt inkoopfacturen en activeert ze in AFAS.

Klinkt veelzijdig? Klopt! Jij houdt van schakelen en organiseren. Daarin zit juist jouw kracht.

Je bent de stille kracht die alles aan elkaar verbindt. Je houdt van structuur, denkt vooruit en krijgt energie van het helpen van anderen.

  • Je hebt hbo werk- en denkniveau (HRM, bedrijfskunde of vergelijkbaar).
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in HR/Office ondersteuning.
  • Je bent georganiseerd, nauwkeurig en zelfstandig.
  • Je bent een verbinder pur sang die situaties doorziet en proactief handelt.
  • Je kunt goed overweg met administratiesystemen (ervaring met AFAS is een pré).
  • Onze slogan ‘Ondernemen met Experts’ spreekt je aan en past bij hoe jij werkt.

Je bent de stille kracht die alles aan elkaar verbindt. Je houdt van structuur, denkt vooruit en krijgt energie van het helpen van anderen.

  • Impactvolle rol: Jij bent het kloppend hart van onze organisatie én het eerste aanspreekpunt voor je collega’s.
  • Veelzijdigheid: Geen dag is hetzelfde. Jij regelt, ondersteunt en schakelt.
  • Ruimte voor groei: Wil je je op termijn breder ontwikkelen binnen het administratieve vak zoals sales of facturatie. Wij denken graag met je mee.
  • Persoonlijke begeleiding: Je krijgt een warm en goed georganiseerd inwerktraject zodat je snel je weg vindt in systemen, processen en het team.
  • Samenwerking: Je werkt in een klein, hecht team en werkt centraal voor vijf labels binnen één organisatie.

Achter elke goed bestede publieke euro staat een krachtig IT-systeem – en daar helpen wij onze klanten bij. iQibt helpt als implementatiepartner van SAP-technologie overheden en financiële instellingen grip te krijgen op hun geldstromen. Zodat elke euro daar terechtkomt waar die het meest nodig is – van onderwijs en veiligheid tot cultuur en duurzaamheid.

Sinds 2010 werken we met zo’n 65 specialisten aan betrouwbare, toekomstbestendige oplossingen. Samen met onze zusterbedrijven INNOV8iON (Innovatie & UX), iQibt Software Beheer (Beheer & Support) en FP Security (SAP Security & Risicomanagement) ondersteunen we organisaties bij hun digitale transformatie.

Onze impact? Die zie je misschien niet direct, maar voel je overal in de samenleving.

Wij zijn een hechte, flexibele organisatie waarin jij als persoon centraal staat. We koesteren onze open, informele cultuur met korte lijntjes. Bij iQibt is je baas ook gewoon een collega, gewoonweg omdat ze er niet van houden om de baas te spelen.

We geloven dat de mooiste dingen ontstaan uit gezamenlijke ambitie, trots, plezier en vrijheid. Vrijheid om jezelf te ontwikkelen én om jouw ideeën en initiatief echt in te brengen. Want naast dat jij hier veel leert, leren wij net zo goed van jou.

Leuk werk vinden wij heel belangrijk, maar uiteraard bieden wij je daarnaast ook:

  • Salaris tussen de €3.250 en €4.250 (o.b.v. ervaring en fulltime werkweek);
  • Laptop, telefoon en alles om jouw werk goed te doen;
  • Flexibele werktijden & thuiswerken mogelijk;
  • 26 vakantiedagen (op basis van 40 uur);
  • Opleidingsmogelijkheden + coaching & ruimte voor ontwikkeling;
  • Sportabonnement via iQibt;
  • Leuke events (zoals SkiQibt, borrels, kerstdiners, etc.);
  • Kantoor in Utrecht, goed bereikbaar met OV & auto;
  • Tijdelijk contract met uitzicht op vast bij goed functioneren.

Enthousiast?

Laat van je horen! Deel hieronder jouw gegevens of stuur een mailtje naar vivian.menger@iqibt.nl.
Of plan een vrijblijvende kennismaking met Vivian in, gewoon om te kijken of we bij elkaar passen. Wel zo persoonlijk!

Word jij er één van iQibt?

Ben jij klaar om onze projecten succesvol tot een einde te brengen? Jezelf verder te ontwikkelen binnen een organisatie waar dit echt wordt aangemoedigd? Vul dan onderstaand formulier in. We kijken ernaar uit om van je te horen en samen te bouwen aan succes!

Je persoonlijke informatie

Je e-mailadres(Vereist)
Adres
Wanneer kunnen we je het beste telefonisch bereiken?
Upload je CV in .pdf, .doc of .docx format
Toegestane bestandstypen: pdf, doc, docx, Max. bestandsgrootte: 25 MB.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.